norsut ei taija ekaa kertaa seikkailla mun tuotoksissa, mutta nyt ne on täällä taas:

 

 

tässäkin lankana kaksinkertaisena aito villalanka kamena, jota oon ostanut sellaisesta liikkeestä kuin villiina ja aion varmasti ostaa uudestaankin, jahka lankavarastoni joskus hamaassa tulevaisuudessa mahdollisesti kaipaavat täydennystä (tällä hetkellä vaivaa pikemminkin runsauden pula). ohjeeksi sovelsin (yllätys yllätys, ihan ku voisin tehdä jotain ohjeen mukaan...) novitan tämmöstä ohjetta. koosta tuli vähä ylimitoitettu 3 vuotiaalle pojalle, kun mahtui vielä 5 vuotiaallenikin aivan reilusti, mutta eipähän purista.... tästä täytyy vielä päätellä langat ja prässätä kirjoneulekuviota, joten tää ei oikeestaan oo vielä ees valmistunukkaan :) kuvat ei nyt oo mitään maaliman parhaita, mutta tässä vielä jonkunlainen kuva koko liivistä:

 

 

ai niin, piti vielä kertoa sekin, että mää oon nyt muuten maailman paras neuloja! siis omasta mielestäni tottakai vaan, mutta siittä syystä, että oon nyt tavannut semmosen shetland triangle shawlin ohjetta in english ja alottanut vihdoin semmosenkin. se on tästä samasta langasta ku tää liivi, yksinkertaisella langalla vaan. ja siittä tulee niin hieno. ja tuo koko malli ja idea on ihan uusia mulle ja mun taidoille. että vähä moon hyvä, ku ilman mitään kokemusta kolmiohuiveista tai tommosista neulekuvioista ja ilman ainoankaan sanan suomentamista osasin vaan alkaa tekeen sitä :) noita huiveja oli ainaki joku vuos sitte nettimaalimassa yhellä jos toisellakin blogilla ja mää jo sillon ihan ihastuin niihin ja päätin hankkia ittellenikin ohjeen. täällä oli jaanamaalla ainakin yks semmonen valmiiksi tehtynä. mutta älkää uskoko sitä, kun se sanoo että se oli helppo, ei se oo ku hirveen vaikee ja äärimmäistä taitoa vaativa työ ;) nyt siis on semmonen mullakin puikoilla. oon ylpeä.